V sobotu 17. srpna odstartoval závod Vuelta a España 2024. Závodníci mají před sebou náročné tři týdny. Na start se postavilo celkem 176 jezdců, mezi nimi dva Češi – Mathias Vacek za tým Lidl-Trek a Pavel Bittner ze stáje DSM-Firmenich PostNL. Které značky makají v pelotonu?
Na červený dres si letos myslí hned několik adeptů, včetně loňských vítězů – Seppa Kusse a Primože Rogliče, který se po zranění na Tour de France zvládl zotavit. Nás však zajímají nejen závodníci, ale také značky z naší distribuce, které podporují jejich excelentní výkony.
Foto: instagram LOOK (@lookcycle)
Tradičně tak sledujeme tým Cofidis, který závodí na silničkách LOOK 795 Blade RS a tým Intermarché Wanty, který používá LOOK pedály Keo Blade. Nejen týmy UAE Emirates, Groupama FDJ, Ineos Grenadiers důvěřují německým plášťům Continental. Z Německa je i další významná značka, která však operuje spíše v zákulisí – SKS Germany. Její pumpičky, tlakoměry a nářadí používají zejména mechanici v boxech. Tým Alpecin-Deceuninck na ně nedá dopustit.
Foto: instagram LOOK (@lookcycle)
Naopak výrazně jsou vidět zejména dresy italské značky Santini. Ta je oficiálním partnerem španělské Vuelty a taky týmu Lidl-Trek. V dresech Santini tak jezdí nejenom celkoví lídři závodu, ale i náš reprezentant a úřadující Mistr ČR v silniční cyklistice Mathias Vacek, který zatím předvádí fenomenální výkony – po první tři kola nesundal bílý dres nejlepšího jezdce do 25 let.