TEST: Dolekop.com: Ghost E-Riot CF Pro. Velký krok vpřed oproti předcházející generaci

Na Dolekop.com přibyla čerstvá recenze nového Ghost E-Riot CF Pro. Nešetří chválou. Redakce otestovala německý e-bike se zcela novým rámem a vylepšeným pohonem. Zároveň jej porovnala i s předchozí generací. Rozdíl je dle jejich slov velký.

Mimo jiné se dozvíte, že Ghost udělal výrazný krok dopředu nejen v geometrii, tuhosti rámu a celkovém zpracování. Nový karbonový rám nejen dobře vypadá, ale i peerfektně funguje v terénu. V technických pasážích i rychlých trialových sjezdech.

 

mceclip0-13-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

Foto: Jara Sijka, zdroj: Dolekop.com 

 

Nový pohon, nový level jízdy

Zásadní novinkou je integrace nového motoru Bosch Performance Line CX 5. generace s kroutícím momentem 85 Nm a novou vyjímatelnou baterií Bosch powerTube 800 Wh. Tento nový systém posouvá laťku E-MTB zase o kus výš:

  • O 50 % méně hluku než u předchozí generace.
  • Vylepšený záběr při šlapání, plynulá podpora a funkce Hill Hold.
  • Nový asistent rozjezdu do kopce
  • Nižší hmotnost baterie (o 500 g méně než u 750 Wh modelu)
  • Lepší ovladatelnost díky kompaktním rozměrům a nižšímu těžišti
  • Pokročilá konektivita s aplikací eBike Flow.
  • Displej Kiox 300 je elegantně integrovaný do rámové trubky. Dálkový ovladač zůstává přehledný a lehko dosažitelný. Inteligentní umístění hlavního systémového tlačítka na spodní straně rámu navíc zvyšuje bezpečnost proti nechtěnému zapnutí.

 

mceclip3-6-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

Foto: Jara Sijka, zdroj: Dolekop.com 

 

Maximální kontrola na každém trailu

O hladké překonání terénu se stará osvědčená kombinace odpružení – vpředu robustní vidlice FOX 38 Float Performance se zdvihem 170 mm, vzadu FOX Float X2 Performance se 160 mm zdvihu. Výsledkem je jistota ve sjezdech a výborná trakce v technických pasážích.

Řazení zabezpečuje spolehlivá kombinace Shimano XT a SLX s rozsahem 1x12. Dostatek převodů do každého stoupání i sjezdu. Brzdění má na starosti výkonný systém Shimano Deore s 220 mm kotouči vpředu i vzadu. Záruka potřebné dávky kontroly a bezpečí při agresivní jízdě.

 

mceclip1-10-ezgif.com-webp-to-jpg-convertermceclip2-7-ezgif.com-webp-to-jpg-converter

Foto: Jara Sijka, zdroj: Dolekop.com 

 

Celou recenzi si můžete přečíst na Dolekop.com – Test Ghost E-Riot CF Pro