Na Dolekop.com přibyla čerstvá recenze nového Ghost E-Riot CF Pro. Nešetří chválou. Redakce otestovala německý e-bike se zcela novým rámem a vylepšeným pohonem. Zároveň jej porovnala i s předchozí generací. Rozdíl je dle jejich slov velký.
Mimo jiné se dozvíte, že Ghost udělal výrazný krok dopředu nejen v geometrii, tuhosti rámu a celkovém zpracování. Nový karbonový rám nejen dobře vypadá, ale i peerfektně funguje v terénu. V technických pasážích i rychlých trialových sjezdech.
Foto: Jara Sijka, zdroj: Dolekop.com
Nový pohon, nový level jízdy
Zásadní novinkou je integrace nového motoru Bosch Performance Line CX 5. generace s kroutícím momentem 85 Nm a novou vyjímatelnou baterií Bosch powerTube 800 Wh. Tento nový systém posouvá laťku E-MTB zase o kus výš:
- O 50 % méně hluku než u předchozí generace.
- Vylepšený záběr při šlapání, plynulá podpora a funkce Hill Hold.
- Nový asistent rozjezdu do kopce
- Nižší hmotnost baterie (o 500 g méně než u 750 Wh modelu)
- Lepší ovladatelnost díky kompaktním rozměrům a nižšímu těžišti
- Pokročilá konektivita s aplikací eBike Flow.
- Displej Kiox 300 je elegantně integrovaný do rámové trubky. Dálkový ovladač zůstává přehledný a lehko dosažitelný. Inteligentní umístění hlavního systémového tlačítka na spodní straně rámu navíc zvyšuje bezpečnost proti nechtěnému zapnutí.
Foto: Jara Sijka, zdroj: Dolekop.com
Maximální kontrola na každém trailu
O hladké překonání terénu se stará osvědčená kombinace odpružení – vpředu robustní vidlice FOX 38 Float Performance se zdvihem 170 mm, vzadu FOX Float X2 Performance se 160 mm zdvihu. Výsledkem je jistota ve sjezdech a výborná trakce v technických pasážích.
Řazení zabezpečuje spolehlivá kombinace Shimano XT a SLX s rozsahem 1x12. Dostatek převodů do každého stoupání i sjezdu. Brzdění má na starosti výkonný systém Shimano Deore s 220 mm kotouči vpředu i vzadu. Záruka potřebné dávky kontroly a bezpečí při agresivní jízdě.
Foto: Jara Sijka, zdroj: Dolekop.com
Celou recenzi si můžete přečíst na Dolekop.com – Test Ghost E-Riot CF Pro