Kód: LSCRA400 LSCRA350 LSCRA370 LSCRA430 LSCRA460 Zvolte variantu | Značka: Lapierre

LAPIERRE Spicy CF 7.9 Sequoia Green

Neohodnoceno
154 990 Kč
V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce V případě zájmu o toto zboží kontaktujte svého prodejce Zvolte variantu
Varianta:
S týmem LAPIERRE ZIPP COLLECTIVE Enduro má Spicy více než 18 vítězství v UCI Enduro World Series a 3 tituly mistra světa. A nyní je zde nová generace!
Kategorie: MTB Celoodpružená Enduro 29
Barva: Zelená
Materiál: Karbon
Počet rychlostí: 1x12
Rok: 2025
Pedály: XLC by VP VPE-527
Gripy: Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka: Lapierre Thirty Five 6061DB, Width: 800mm, Rise: 30mm, Ø: 35mm
Představec: Lapierre Thirty Five alloy, 0°, Ø: 31.8mm, L: 35mm (XS,S), 45mm (M,L,XL)
Sedlo: WTB Volt 142mm
Sedlovka: Lapierre dropper, Ø: 31.6mm, travel 100mm (XS,S), 130mm (M), 150mm (L), 170mm (XL)
Plášť zadní: SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Plášť přední: SCHWALBE MAGIC MARY Evo, Super Trail 62-622/ SCHWALBE BIG BETTY Evo, Super Trail 65-584
Zapletená kola: DT Swiss E1900 Spline / DT Swiss E1900 Spline
Brzdy: Shimano SLX 203/203
Středové složení: Shimano BSA MT801
Kliky: Shimano SLX 32T 165mm (XS,S,M), 170mm (L,XL)
Řetěz: Shimano Deore 12s
Kazeta: Shimano Deore 10-51T 12s
Přehazovačka: Shimano Deore XT 12s Shadow +
Hlavové složení: Acros Integrated ZS56/ZS56 Block lock
Tlumič: FOX Float X2, P-Se, 2-pos, Trunnion 205*65mm
Vidlice: FOX 38 Float P-Se Grip 2 180mm
Rám: Spicy Full Carbon 180mm travel (29''), pressfit, boost, metric, Thru axle

Nová Spicy CF lze shrnout následovně:
• 1 rám - 2 použití: Enduro závody nebo Bike Park
• 2 kinematiky: High Pivot (HP) nebo Low Pivot (LP)
• 4 konfigurace: HP nebo LP, 29’’ nebo Mullet

 

Proč dvě různé polohy zadní stavby?
Poloha upevnění zadní stavby ovlivňuje kinematiku a trajektorii zadního kola při kompresi. Při stejném nárazu se zadní kolo v poloze High Pivot pohybuje dozadu, takže do překážky 'narazí' méně. Pomocná řetězová kladka je pak nutná k omezení zpětného rázu do pedálů – tzv. kickback.

V poloze Low Pivot se zadní trojúhelníková část pohybuje méně dozadu. Umožňuje jezdci vrátit se k obvyklejší konfiguraci, bez kladky a s větší účinností šlapání.

 

NÁSLEDOVÁNÍ EVOLUCE
Enduro závody jsou čím dál náročnější a Lapierre enduro jezdci z týmu Lapierre Zipp Collective pomáhali s vývojem nového rámu. Enduro etapy se skládají z náročných sjezdových části a také z částí se zaměřením na šlapání, ale očekávání jezdců jsou stejná: být v souladu se svým kolem 1:1 ve všech situacích, podávat dobré výkony a užívat si jízdu.

 

POLOHA HIGH PIVOT
• Zlepšená stabilita
• Odpružení orientované na sjezd
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem sjezdových částí

 

VLIV NA ODPRUŽENÍ
VYSOKÁ HODNOTA ANTISQUAT - Minimalizuje pokles odpružení při zrychlení
VYSOKÁ HODNOTA ANTIRISE - Poskytuje větší stabilitu při brzdění

 

POLOHA LOW PIVOT
• Zlepšená dynamika
• Univerzální odpružení
• Optimalizováno pro Enduro závody s větším podílem šlapání

 

VLIV NA ODPRUŽENÍ
NÍZKÁ HODNOTA ANTISQUATU - Větší efektivita šlapání
NÍZKÁ HODNOTA ANTIRISE - Odpružení, které volně funguje při brzdění a je pohodlnější při brzdění

 

GEOMETRIE
Geometrie nového Spicy CF se oproti předchozí generaci výrazně vyvinula, zejména ve čtyřech klíčových oblastech:

ÚHEL SEDLOVÉ TRUBKY – Stejně jako u všech posledních modelů byl úhel sedla narovnán na 78°, což přináší těžiště jezdce dopředu a zlepšuje polohu pro šlapání do kopce.

REACH – Obvyklým důsledkem strmějšího úhlu sedla je kratší horní trubka, která je částečně kompenzována delším dosahem, aby se udržela hmotnost na přední části kola a zachovalo se dobré rozložení hmotnosti. To je také výhodné pro stabilitu a snadnost použití při vysokých rychlostech.

ÚHEL HLAVOVÉ TRUBKY – Úhel hlavové trubky sleduje vývoj zdvihu předního kola (+10 mm) s otevřenějším úhlem, který se přizpůsobuje 180 mm vidlice. Tento požadavek přišel také od jezdců týmu Lapierre Zipp Collective, kteří hledali větší stabilitu a přesnost pro rychlé zatáčky a sjezdy.

VÝŠKA BB (STŘEDU) – cílem bylo najít správnou rovnováhu mezi co nejnižší světlou výškou pro čistý výkon a potřebou enduro horského kola vyhnout se kontaktu se zemí při každém restartu, v závislosti na drsnosti terénu. Nakonec je jen 3 mm vyšší, ale kompenzuje extra zdvih.

Pocit lehkosti není jen otázkou hmotnosti, ale je z velké části diktován uspořádáním karbonových vláken a konceptem Gravity Logic Project. Tlumič je nyní umístěný ještě níže a uprostřed kola, zvyšuje pocit neutrality a rovnováhy, zejména při skocích. Integrovaná schránka na nářadí (s ochranným kitem) ve spodní části dolní rámové trubky posiluje GLP koncept s nízkým těžištěm.

 

Skákejte vysoko a buďte volní
Od roku 2007, kdy byl uveden první model Spicy, je cílem společnosti Lapierre vytvořit kolo určené pro enduro a závody. Horské kolo, které je rychlé, živé, přesné a rezolutní při sjezdech, ale zároveň je ve shodě s filozofií společnosti Lapierre: Jezdit dobře, aby bylo možné dosáhnout dalšího sjezdu co nejrychleji a nejsnadněji.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

 

 ciste lapierre logo modre (1)

 

Již přes 70 let kombinuje značka Lapierre technologické inovace, design, smysl pro detail a zkušenosti, aby nabídla ta nejlepší jízdní kola. Její tým složený z vývojových inženýrů, jezdců a milovníků kol se věnuje výzkumu a inovacím zejména proto, aby se snoubila teorie s praxí. Kooperace vývojářů spolu s jezdci funguje na 100 %. Téměř všichni zaměstnanci Lapierre jezdí na kole a podílí se tak na ověřování výzkumu a zpětné vazbě do dalšího vývoje a výroby.

Výstupní kontrola kvality je v Lapierre důležitá. Všechna jejich kola jsou montována ve Francii a každý zaměstnanec je registrován v „Bike Pass“, který umožňuje sledovat kvalitu v každé fázi procesu montáže. Díky tomu je možné dohledat, kdo kolo složil a projít tak celý proces výroby.