LAPIERRE XR 9.9 Glam Blue
Kód: LRCRA430 LRCRA390 LRCRA470 LRCRA510 Zvolte variantuDetailní popis produktu
Vydejte se na vzrušující cestu přes drsné XC tratě a dobývejte stezky s nepřekonatelnou přesností a kontrolou. Vytvořený k tomu, aby zvýšil vaše dovednosti a zážitek, LAPIERRE XR bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem a dokonalý pocit z jízdy doplňuje pohodlné uzamykání obou tlumičů z řídítek a super tichý chod.
· Pokročilý systém odpružení Flex Pivot: Zadní stavba bez čepu u osy zadního kola pro nižší hmotnost rámu
· Zamykání obou tlumičů z řídítek
· Moderní a sportovní XC geometrie, 100 mm zdvih / zadní 100 mm
· Kratší reach a úhel hlavové trubky 68°
· Super kompaktní a lehké vahadlo
· Lehké vodítko řetězu zabraňuje spadnutí řetězu
· Gumová ochrana řetězové vzpěry
· Příprava na dva košíky
Flex Pivot – to je kinematika zadní stavby, kde absence čepu zadní stavby u osy zadního kola dovoluje nižší hmotnost rámu a nižší nároky na údržbu. O správný chod v kompresi se starají speciálně navržené, flexibilní, sedlové vzpěry. Širší řetězové vzpěry se pak postarají o tuhost a přesnost ve stoupáních. Sedlové vzpěry jsou navrženy tak, aby byly (bez zatížení jezdcem) pod mírným napětím, a dosáhly neutrální polohy při 26% sagu, bez ohledu na váhu jezdce. Tento systém vyžaduje pouze polovinu pohybu oproti podobným konstrukcím, což vede k hladké a efektivní jízdě. Umístění tlumiče pod horní rámovou trubku snižuje namáhání rámu a zároveň umožňuje montáž dvou košíků na láhve. Vysoko umístěný hlavní čep u středového složení eliminuje efekt „kick back“ během komprese. Odpružení tak neovlivňuje napětí řetězu při stlačení, což zajišťuje stabilní a efektivní platformu pro šlapání. Bonusem je teleskopická sedlovka se zdvihem 100 mm (S,M) / 125 mm (L,XL), která bude cenným pomocníkem při zdolávání technických a prudkých sjezdů.
V nabídce pro rok 2025 jsou celkem 2 úrovně osazení. Závazek značky Lapierre k redukci hmotnosti je patrný v samotné konstrukci modelu XR. Využití jednosměrných karbonových vláken Torayca a precizní skladba více než 300 vrstev karbonu na rám zajišťuje lehkou, ale pevnou strukturu. Rámy jsou formovány pomocí tuhého polypropylenového jádra, které optimalizuje kompresi vláken a odstraňuje přebytečnou pryskyřici, což vede k výraznému snížení hmotnosti.
Hmotnosti rámů:
· XR standard - Samotný rám: 1 970 g
· XR standard - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 236 g
· XR UD SLI - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 038 g
Doplňkové parametry
Kategorie: | MTB Celoodpružená XC 29 |
---|---|
Barva: | modrá |
Materiál: | Karbon |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Rok: | 2025 |
Hmotnost kg: | 10,8 |
Pedály: | XLC by VP VPE-527 |
Řídítka: | RACE FACE NEXT SL, Width: 740mm, Rise: 10mm, Ø: 35mm |
Představec: | RACE FACE TURBINE R, 0°, Ø: 35mm, L: 60mm (S,M), 70mm (L,XL) |
Sedlo: | Fizik Argo Vento X 140mm |
Sedlovka: | Lapierre Carbon, Ø: 31.6mm, L: 400mm, 0mm offset |
Plášť zadní: | Maxxis REKON RACE EXO TR 29*2,35 120TPI - 3C MaxxTerra |
Plášť přední: | Maxxis REKON RACE EXO TR 29*2,35 120TPI - 3C MaxxTerra |
Zapletená kola: | Lapierre XC 29" Carbon / Lapierre XC 29" Carbon |
Brzdy: | SRAM Level Silver Stealth 2P 180/160 |
Středové složení: | SRAM DUB PF 92 MTB Wide |
Kliky: | SRAM X1C Eagle Boost DUB 34T 170mm (S) , 175mm (M, L, XL) |
Řetěz: | SRAM XX1 Eagle Rainbow 12s |
Kazeta: | SRAM XG 1295 10-52T 12s |
Přehazovačka: | SRAM XX1 Eagle, 12s |
Hlavové složení: | FSA Integrated 1.5ZS IS-2 /42/ACB hidden set |
Zdvih zadní: | 100 |
Tlumič: | Rockshox SID Luxe Ultimate Remote Out 210*50mm |
Zdvih přední: | 100 |
Vidlice: | Rockshox SID SL Ultimate 3-pos Race Day remote 100mm |
Rám: | XR full Carbon 100mm travel 29", pressfit, boost, metric, Thru axle |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Již přes 70 let kombinuje značka Lapierre technologické inovace, design, smysl pro detail a zkušenosti, aby nabídla ta nejlepší jízdní kola. Její tým složený z vývojových inženýrů, jezdců a milovníků kol se věnuje výzkumu a inovacím zejména proto, aby se snoubila teorie s praxí. Kooperace vývojářů spolu s jezdci funguje na 100 %. Téměř všichni zaměstnanci Lapierre jezdí na kole a podílí se tak na ověřování výzkumu a zpětné vazbě do dalšího vývoje a výroby.
Výstupní kontrola kvality je v Lapierre důležitá. Všechna jejich kola jsou montována ve Francii a každý zaměstnanec je registrován v „Bike Pass“, který umožňuje sledovat kvalitu v každé fázi procesu montáže. Díky tomu je možné dohledat, kdo kolo složil a projít tak celý proces výroby.