Novinkou je specifický profil ráfku s vnitřní šířkou 22 mm (ideální pro pláště o rozměrech 30 až 45 mm), se speciálními samosvornými niply s dlouhou hlavou a paprsky vyrobenými pro daný model. Motor zvyšuje zatížení volnoběžky, která musí vydržet větší torzní zatížení i po delší dobu. Na to brali výrobci žřetel. Vzhledem k tomu, že tělo volnoběžky je kontaktním místem, kde se hnací síla přenáší z kazety na tělo kola, je vystaveno vyššímu namáhání v důsledku zvýšeného výkonu a trhnutí způsobeného aktivací motoru, vyrobili těla volnoběžky z tvrzené oceli se specifickými vnitřními prvky, které jsou schopny vydržet pevnost v tahu vyšší než 30 %. Výsledky laboratorní analýzy chování jednotlivých západek při cyklech vyšších než miliarda jsou jasné: životnost temperované oceli se odhaduje na 2krát vyšší než u modelů Ergal používaných u tradičních silničních modelů.
TECHNOLOGIE
RDB™ DYNAMICKÉ VYVÁŽENÍ RÁFKU / AFS AXLE SYSTEM™ / TECHNOLOGIE ŠIROKÉHO RÁFKU / ASYMETRICKÝ RÁFEK / 2WAY – FIT™ READY (ROAD) / ZESÍLENÉ HLAVY PAPRSKŮ / ZESÍLENÝ SYSTÉM VOLNOBĚŽKY
VLASTNOSTI
TYP PLÁŠTĚ: 2-Way Fit Ready (pro pláště Clincher a bezdušové pláště)
ROZMĚR PLÁŠTĚ: 28"
DISCIPLÍNA: E-Road / E-Gravel
KATEGORIE ASTM: 2
Hmotnost: 1870 g
MATERIÁL RÁFKU: hliník
PODROBNOSTI O MATERIÁLU RÁFKU: hliník
VÝŠKA PROFILU: střední
Výška ráfku: přední a zadní: 34 mm
ŠÍŘKA RÁFKU: 27,1 mm
ŠÍŘKA VNITŘNÍHO OBVODU (KANÁL): 22 mm
ŠÍŘKA PLÁŠTĚ: od 30 mm do 45 mm
BRZDOVÝ SYSTÉM: kotoučová brzda
BRZDNÁ PLOCHA/MOŽNOSTI BRZD: AFS
KOMPATIBILITA S PŘEDNÍ OSOU: HH12-100
KOMPATIBILITA SE ZADNÍ OSOU: HH12-142
ŠPICE PŘEDNÍHO KOLA: 24 (16 levých - 8 pravých)
ŠPICE ZADNÍHO KOLA: 24 (8 levých - 16 pravých)
ŠPICE MATERIÁL: nerezová ocel, dvojité kování
ŠPICE PROFIL: kulatý, přímý tah
NIPLE: hliník, dlouhá hlava
PŘEDNÍ NÁBOJ: hliník, hliníková příruba
ZADNÍ NÁBOJ: hliník, hliníková příruba
LOŽISKA: zapouzdřená průmyslová ložiska
HMOTNOSTNÍ LIMIT: 135 kg (kolo, jezdec, vybavení a zavazadla)
VOLITELNĚ OŘECH: HG11 - XDR - volitelně CAMPY N3W
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Italská společnost Fulcrum vyrábí zapletená kola od roku 2004. Od svého vzniku si klade jediný cíl: poskytnout ten nejlepší výkon, jaký moderní technologie mohou nabídnout. Ačkoliv za značnou část tohoto závazku zodpovídá tým inženýrů z italské divize R&D, není při vývoji brán ohled pouze na teoretické výsledky. Důraz značka klade také na zpětnou vazbu profesionálních závodníků a cyklistických nadšenců z celého světa. Neustálá výměna nápadů a názorů umožňuje pracovat na nových projektech a posouvat technologii co nejdál to jde.
Každému novému modelu zapleteného kola propůjčuje značka unikátní, přesně definovaný charakter. Charakter Fulcrum. Soustředí se na výběr těch nejkvalitnějších materiálů, práci na detailech a pokročilá technická řešení. Zapletená kola Fulcrum nabízí široký výběr modelů, které splňují specifické požadavky každého cyklisty – od profesionálního závodníka na silničce po MTB nadšence.